դու եկել ես նորից /մի քիչ Սևակ/

    Author: Զառա Թորգոմյան Genre:
    Rating

    Դու եկել ես նորից, եկել այնպես հանկարծ,
    Ինչպես սիրեցիր ինձ և ինձ հմայեցիր,
    Նույն հասարակ ու պարզ քո զգեստը հագած՝
    Հանկարծ հարց ես տալիս.
    ____________- «Ինչո՞ւ ինձ սիրեցիր»:

    Ես չգիտեմ, անգի՛ն: Նրա՛ համար գուցե,
    Որ այդ պահին հանկարծ վառարանում ձեր հին
    Կրակը փուլ եկել և իր լույսն էր գցել
    Քո մտորուն դեմքին ու կեռ թարթիչներին:

    Նրա՛ համար գուցե, որ ծխանում պատի
    Քամին կարծես խոսեց աղջըկական ձայնով,
    Եվ հալոցքի մի պաղ, մի անդրանիկ կաթիլ
    Ջրհորդանից պոկվեց, ընկավ մայթին ծանոթ:

    Նրա՛ համար գուցե, որ ձմռանը հանկարծ
    Ամռան բուրմունք առա շքեղ քո վարսերից:
    Նրա՛ համար գուցե, որ քեզ սիրտըս ցանկաց,
    Բայց ինձ թվաց, թե դու... թե դու ինձ չես սիրի...

    Ախ չէ՜, նրա՛ համար... Բայց իբրև պարզ զգեստ,
    Նայի՛ր, ձյունն է ծածկել անցած հետքերն հիմա,
    Եվ ուրախ եմ, անգի՛ն, որ սիրում եմ ես քեզ
    Ու չեմ կարող ասել՝ ինչի՞ համար: 


    Մի բուռ տառ՜, մի քիչ Սևակ՜՜...

    One Response so far.

    Leave a Reply