15 պատճառ ԱՊՐԵԼՈՒ համար

    Author: Զառա Թորգոմյան Genre: »
    Rating


         




















    1.
    Այս աշխարհում կա ամենաքիչը հինգ մարդ, ովքեր քեզ այնքան շատ են սիրում, որ կարող են քեզ համար իրենց կյանքը զոհել:

       2.Ամենաքիչը 15 մարդ քիչ թե շատ սիրում են քեզ:
      
         3.Միակ պատճառը, որ ինչ-որ մեը քեզ չի սիրում այն է, որ նա ուզում քեզ նման լինել:

         4.Քո մի ժպիտը ինչ-որ մեկին անպայման կուրախացնի, նույնիսկ եթե նա քեզ չի սիրում:
       
       5.  Ամեն գիշեր ինչ-որ մեկը քո մասին է մտածում նախքան քնելը:

     6.    Ինչ-որ մեկի համար դու մի ամբողջ աշխարհ ես:

         7.Ինչ-որ մեկը հնարավոր է, որ չկարողանա առանց քեզ ապրել:
       
    8.     Դու յուրահատուկ ու անկրկնելի մարդ ես:
     
      9.   Ինչ-որ մեկը, ում դու նույնիսկ չգիտես, սիրում է քեզ:
       
     10.    Նույնիսկ եթե դու ամենահիմար քայլն ես անում, այն կարող է ինչ-որ ուրիշ լավ բանի բերել:
     
    11.     Երբ դու մտածում ես, որ աշխարհը քեզնից երես է թեքել, փորձիր պտտվել, միգուցե դու ես նրան մեջքով կանգնած:

        12. Երբ դու ինչ-որ բան ես ուզում, բայց մտածում ես, որ չես կարող հասնել դրան, դու ամենայն հավանականությամբ դրան չես հասնի: Բայց եթե դու հավատում ես քո ուժերին՝ վաղ թե ուշ կհասնես նպատակիդ:
      
         13.Ավելի հաճախ հիշիր կոմպլիմենտները, որ քեզ ասել են: Մոռացիր բամբասանքներն ու քմծիծաղները:
       
    14.     Միշտ անկեղծ ասա մարդկանց, թե ինչ ես մտածում նրանց մասին. ավելի կթեթևանաս, եթե նրանք դա իմանան:
     
    15.
    Եթե մոտ ընկեր ունես՝ մի մոռացիր կրկնել, որ նա քո համար շատ թանկ է:

    Leave a Reply